Personligt

Birthday

20170211-022923

20170211-023251.png

20170211-023920_2.png

20170211-023611

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag! Hela den här dagen har varit så himla knäpp. Först vaknade jag upp & fick reda på att jag klarade tentan som jag absolut trodde att jag skulle faila på, jag kollade tusen ggr om jag verkligen hade läst på rätt rad! Världens bästa födelsedagspresent!

Sen kunde jag inte hålla mig & öppnade universums finaste presenter & efter det medan jag står & skurar golvet (!!!) får jag ett sms av LaRosé att dem står nedanför med ett blombud till… MIG. Tappade hakan och fattar ingenting. Sen kommer jag till skolan & får ännu mera fantastiska blommor ihhh.

Så tacksam för alla som bryr sig om mig. Ibland är det inte så tokigt att bli gammal som gatan.

Kommentera

