Personligt

Mall Of Scandinavia

20170207-190931_2

20170207-192247

20170211-092640_orig

Idag sprang jag runt med Hedda & shoppade i M.O.S tills våra fötter värkte & inte klarade av att gå en meter till. Jag hittade tre blusar på Zara, som för övrigt har blivit min favoritbutik när det kommer till blusar, jackor & skor! Och jag älskar verkligen den rådande volangtrenden. Årets vårmode är verkligen Jag!

Sedan avslutade vi med att äta middag på SF:s egna restaurang Drama, som enligt oss är M.O.S bästa restaurang! Maten, personalen & lokalen är verkligen hur bra som helst :). Ett tips om ni inte har ätit där. Båda två beställde världens godaste tryffelpasta! mums!

Kommentera

