Inredning

Classic Collection

dsc03478-2_orig

Jag har inte kunnat släppa den här gråa hallmattan sen jag såg den hos 34kvadrat! Den är så fantastiskt snygg. Kan ju ha att göra med att jag älskar grått ;), samt har varit på jakt efter en snygg hallmatta i evigheter! Just nu har jag en hallmatta från Pappelina som man kan tvätta i 30 grader (oerhört praktiskt) och egentligen är det väl inget fel på den, men jag vill så himla gärna ha denna gråa gosiga att sätta ned mina skitiga skor på ;).

Mattorna ovan kommer att börja säljas i mars/april och är Classic Collections vårnyheter!

Kommentera

