Hemma hos mig · Inredning

Blomfynd

sk-rmavbild-2017-02-12-kl-15-44-51_1_origdsc-8611_origdsc-8586_origdsc-8620_orig

Just nu är det lite väl rosa hos mig. Jag har beställt en grå sammetskudde från Chhatwal & Jonsson, som ligger hos mitt postombud & väntar på mig, som jag tänkte blanda ut det söta med.

Idag ”fyndade” jag en hortensia och ett 12 pack rosor för endast 29 riksdaler. Hur då tänker ni? Jo det ska jag berätta! Om ni går in på plantagen.se och uppdaterar era kunduppgifter så får ni en värdecheck på 100 kronor (som laddas på ert medlemskonto). Hur bra? Hortensian kostade 129 kronor, därav de 29 kronorna. Rosorna fick jag gratis p.g.a. medlemskapet för att jag har fyllt år. Dagens så-sparar-du-tips! De där jobbiga nyhetsbreven lönar sig i längden med andra ord…

Lämna en kommentar