Hemma hos mig · Outfits

Chhatwal & Jonsson

20170213-113635_220170213-123909_orig20170213-13235620170213-132209

Här är mitt nya kuddfodral i sammet från Chhatwal & Jonsson. Jag byter verkligen kuddar i soffan varje dag haha, men jag blir aldrig riktigt nöjd. Måste nog allt ta & samla ihop lite kuddfodralsinspo! Gillade strukturen väldigt mycket på detta, så antar att jag är nöjd, nu måste jag bara lyckas matcha det med lite andra kuddfodral. & det är ju det som är det svåra!

Påväg hem efter min redovisning idag (jag bör verkligen inte promenera genom stan haha), gick jag in en snabbis på August Johansson. De hade 50% rea så jag råkade såklart köpa två par skor från Vagabond. Dom är klassiska & fungerar nästa säsong också, sååååå jag lyckades ännu en gång motivera mina köp ;)

Kommentera

