Personligt

Paris

20170214-143309_orig

Om några veckor flyger jag till Paris! Självklart ska jag strosa omkring i Montmartre (fika & kolla på Sacre Cour), shoppa längst Champs-Élysées, springa upp i Eiffeltornet & spana in Triumfbågen & Louvren. Men är det något mer som man absolut inte får missa? Eller några smultronställen värda att veta om?

Jag hittade en urmysig restaurang som parisborna själva äter på (alltså ännu inte så turistigt). För att ta sig till restaurangen måste man åka en liten båt i tjugo meter. Låter ju hur mysigt som helst. Lite restaurang goals över det hela :).

Jag begriper faktiskt inte varför jag ännu inte har varit i Paris. Den staden känns så himla mycket mig!

Kommentera

