Personligt

What’s in my bag?

dsc-8792_1dsc-8872_origdsc-8855_1

Jag tycker det är lite roligt att se vad folk har i sina väskor. Det här är det jag har i min väska för tillfället. På sommaren är dock handkrämen utbytt till solisar ;D!

1. Väska från Michael Kors
2. UL & SL kort
3. Plånbok från Patric Cox
4. Sjal från H&M
5. Kalender från Rifle paper co.
6. Nycklar (så att jag kommer in) ;).
7. Samsung Galaxy 7 + skal från Richmond & Finch
8. Ipad + Ipadfrodral från Marc Jacobs
9. Sminkväska från Åhléns
10. Handkräm ”satinhands” från Mary Kay. Läppstift & lip liner ”bashful you” & ”medium nude” från Mary Kay. Läppstift ”valvet teddy” samt faux” från MAC samt läppennorna ”soar” & ”spice”. Läppennorna ”bare” & ”dusty rose” från KICKS egna serie. Läppglans Clarins nr 01 & nr 04 samt B03 från UNE (sistnämnda eko).

Känner mig en aning som Maria Montazami som har så mycket läppstift i väskan!

Kommentera

