Shopping

Peplum

20170217-14342020170217-152303_orig

Hämtade precis ut skorna från Zara & såhär ser dem ut. Tyvärr var de vita skorna alldeles för stora och de svarta högklackade (ej med på bild) för små :(. Så jag valde att endast behålla de svarta ovan med pärlor, då de satt bäst på mina fötter & var både bekväma & fantastiskt fina.

Jag blev såklart även lite småkär i den här söta vårkappan. Visst är den toksöt? Passade även på att springa in till min frisör & boka in en tid, mitt hår blir så himla fett när jag får utväxt, som för den delen ingen annan ens ser! haha. I-landsproblem!

Kommentera

