Hemma hos mig

Blue

img-2836-2_orig

Åh vilken jobbig helg jag har haft, enbart med en massa jobb! Jag är så himla tacksam över att jag bara är där vid sidan om mina studier. Samtidigt som jag faktiskt är väldigt tacksam över att jag har det medan jag pluggar. Så jag ska inte klaga :). Dessutom gick söndagen väldigt snabbt & så livades den upp lite med jordgubbstårta <3.

När jag kom hem dök jag direkt ned i kurslitteraturen & försökte hitta samtliga begrepp till hemtentan. Nu känns det som att jag har en bra grund att stå på, så det här ska nog gå vägen ändå ;). Trodde aldrig att jag skulle känna mig så peppad inför att börja skriva, men det gör jag verkligen nu tack vare min soulmate…

I morgon ska jag äntligen till frisören & så har jag lite sovmorgon!

Kommentera

