Rabattkoder · Shopping

Rabattkod från LYKO

gk-trio

Det här är mitt favoritmärke på hårvårdsprodukter just nu, GK global keratin. Jobbigt nog har mina produkter här hemma precis tagit slut, men idag fick jag en 20% rabattkod på mejlen från Lyko, ”visaknardig20”! Jag tror inte att koden är personlig så den borde fungera för alla, den gäller dock bara i 48h. Lyko har en himla massa bra märken & produkter, bra priser & även supersnabb leverans. En favoritsida helt enkelt. Haha nu låter det nästan som att jag är sponsrad :). Rabattkoden fungerar även på redan rabatterade produkter, vilket ju är hur bra som helst!

Jag köpte ett schampo & balsam från GK & sedan den här inpackningen från Macadamia som hade fått helt fantastiska recensioner, så det kändes lite dumt att inte testa den då GKs inpackning var slut! Förväntar mig dock nu att den ska vara helt awesome som alla skriver :).

Kommentera

