Outfits

Vårkappan

je1je2je3je4

Kappa Zara, topp Asos, örhängen Lily & Rose

Ber om ursäkt för kassa bilder! Det är fortfarande så mörkt ute efter 17. Såhär ser min nya vårkappa ut på iallafall. Haha jag har tre puderrosa vårjackor nu, men jag lovar att dom faktiskt är lite olika ;).

Jag har precis ätit lite middag, råkade ta fram fyra fiskfiléer så det blev en matlåda också. Jag har kommit på att jag är helt värdelös på att steka fisk. Vet inte om det är för att jag steker på för hög värme eller om det är min stekpanna, för de bränner alltid fast! Gillar när fisken har stekyta (tycker med andra ord inte om kokt fisk), men nästa gång måste jag nog allt göra någon god krämig gratäng i ugnen istället. Det blev dock supergott även om inte fisken höll ihop :) Kryddade med bl.a. wasabi & sesam & hade råstekt potatis till, är verkligen helt galen i råstekt potatis!!!!

Ps. ser ni förresten att jag har gjort slingor i håret? eller att min utväxt är helt borta. Så skönt!

Kommentera

