Shopping

Ny kamera?

photogrid-1487959186356_orig

Det är nog ingen stor systemkameraväska jag ska ha. Det är en mindre kamera! Åh vad kär jag blev i denna & titta så otroligt fina tillbehör det finns till den. Någon som har någon erfarenhet av denna kamera? Jag är så himla nära att springa & köpa den imorgon… har tålamod som ett litet barn :). Brukar dock alltid bli så besviken när jag köper ”små” kameror att jag alltid tillslut går tillbaka till min systemkamera. Men jag kanske borde ge denna en chans?

Kommentera

