Hemma hos mig

Brunch

dsc-9024dsc-9026dsc-9038_origdsc-9046

Såhär kan det se ut när jag bjuder hem på brunch :). Jag blev så himla sugen på våfflor, men det är så tråkigt att stå & göra det till sig själv. Även om jag är rätt bra på att göra go-frukostar till mig också. För frukostar är ju utan att överdriva det bästa målet…

Jag har även kommit på att jag ska spara mina bilder i png. innan jag laddar upp dem här, då jag har märkt att bilderna försämras avsevärt i kvalitén, då räddar man dem lite grann. Det är ju även bra att gå in & ändra bredden på bilderna, men det är jag lite för lat för. I alla fall när det kommer till sådana här ögonblicksbilder :).

Jag har precis varit ute på en kort promenad, det bästa jag vet är verkligen vårsolen! Eller att vara i solen i överhuvudtaget. Finns inget som gör mig mer lycklig!  :-*

Kommentera

