Hemma hos mig

Chokladsug

dsc-9108
dsc-9145_orig.png

Ni vet när man sitter & pluggar & det enda man kan tänka på är någonting helt annat… typ CHOKLAD! Åh vad jag önskar att jag hade choklad hemma, har kakao så jag kanske borde göra chokladbollar ;).

Jag sitter & skriver två hemtentor samtidigt känns det som, kan fortfarande inte bestämma mig vilken av frågorna jag ska välja. Jag har fortfarande inte riktigt fått grepp om begreppet följemening men den dolda läroplanen är det enda som snurrar i mitt huvud. Har så mycket att skriva om den.

Kommentera

