Personligt

All i need

Jag kan inte riktigt förstå att det är Jocke som ligger bakom den här hiten? Låten är skriven och producerad av honom själv (tillsammans med sångerskorna Ava och Agnes Arrhult samt Joakim Daif & Pontus Frisk). Jag förstår varför den seglade upp på topplistan direkt. Den är ju verkligen hur bra som helst. Får nästan lite ont i hjärtat, har den på repeat ständigt! Åh så bra.

Egentligen borde jag sova nu. Jag sover aldrig. Jag la mig 03 i går, igen. Snart är klockan 00.30. Jag om någon borde veta att sömn är viktigt :). Timmarna är för få. Om det ändå fanns lite fler…?

”Vart ska du gå, vad ska du göra med tiden? Med alla tusentals nätter och dar. Ska du schemanlägga hela livet. Eller ha din rastlösa frihet kvar?”.

Kommentera

