Shopping

Lyckorus

Kameraväskan hittar du här & remmen här

Jag har verkligen äran att känna världens i särklass bästa person. Hjälten hjälpte mig mitt i min beslutsångest, att först att hitta denna kamera ”Sony A5100” & sedan att ge mig ett väldans bra pris! Alltså mitt fotohjärta är lyckligast i världen just nu. Jag har länge velat ha en mindre kamera (eftersom det är så besvärligt att bära med sig systemkameran). Först var jag sugen på Olympus Pen 7 eller 8. Sedan fann vi denna & hjärtat studsade lite extra!

Kameraväskan & kameraremmen köpte jag på Olympus hemsida. Även om jag köpte en kamera från Sony, så tror jag nämligen att dessa kameratillbehör från Olympus passar! & valet föll tillslut på den svarta väskan :). Kändes som ett säkert kort!

Kommentera

