Mode · Shoppingtips

Spetsklänning

hmprodhmprod2

Det är så mycket jag vill ha från H&M just nu. Denna spetsklänning är bara ett utav plaggen. Hela den är så JAG :).

Nu ska jag strax iväg på dagens seminarium, alltså denna kurs är så intensiv. Jag förstår inte hur dom har tänkt att man både ska läsa och ta till sig ALL denna litteratur. Jag läser men tar inte till mig den… Behöver dessutom ett nytt minneskort till hjärnan :/ & lite motivation! Synd att sånt inte går att köpa på burk! Att det snart är vår är dock min största motivation <3

Kommentera

