Uterum

Uteplats

cuprinolmatplats1333222

Det kliar i mina fingrar, jag vill ut & göra iordning min uteplats :)! Längtar tills jag äntligen kan sitta & äta middag där ute i kvällssolen, sola efter jobbet, rensa ogräs, plantera blommor… åhh.

Tänkte att jag ska leta reda på lite fler inspirationsbilder för balkonger & uteplatser & eventuellt kanske några fina möbler…

Det ”enda” jag vill köpa till min uteplats i år är en snygg matta, några ljuskällor (vet ej ännu vilka), en blomlåda från Bruka och så klart en himla massa blommor!

Kommentera

