Hemma hos mig · Shopping · Shoppingtips

Spring is when you feel like whistling even with a shoe full of slush. – Doug Larson



Åhh jag fullkomligt älskar piedestalerna! Jag har ju tänkt att ha dem på min uteplats i vår/sommar… fast dom är så himla snygga att jag kommer ha dem inne tills dess. Så nu måste jag bara köpa lite fina blommor att ha i :). Som student har man 10% rabatt på Lagerhaus hemsida, men då den stora redan var slut där så vågade jag inte vänta, så jag köpte dem i butik :). Jag tror verkligen att dem kommer säljas som smör!

Jag svettades så fort jag gick ut, idag är det verkligen vår i luften. Om jag hinner läsa ut Metodpraktikan innan det blir mörkt ute funderar jag på att ta en löptur. Nu ska jag göra lite lila sötpotatis i ugn till lunch (med lamm).

Kommentera

