Personligt

Vårrensning

DSC_9450DSC_9457Jag har så himla mycket kläder som jag inte använder & inredning som inte länge får plats. Mycket har jag fortfarande i lägenheten (i garderober & i lådor) men delvis har jag även lite i kartonger i förrådet!

Alltså riktigt fina saker som bara ligger & det är så synd att dom inte kommer till användning tex. Odd Molly kläder & en marmorlampa, fruktkorgen ovan, mässingsknoppar etc. Så fort jag får lite tid över tänkte jag börja rensa & lägga upp det på blocket & tradera.

Kommentera

