Mode · Shoppingtips

Caroline Svedbom

Jag har alltid örhängen på mig, förutom när jag sover ;). Ett av mina favorit smyckesmärken är ju Caroline Svedbom & idag hade en nätbutik (som är återförsäljare för märket) hela 20% på dessa två. Så jag råkade slå till :). Älskar denna färgskala!

Jag beställde färgerna ivory & vintage rose. Jag gick även in via refunder & fick ytterligare 7% rabatt. Så totalt lyckades jag med att skrapa ihop 27% rabatt. Om du blir medlem på Refunder via denna länk får du 50 kr insatt på ditt konto vid ditt allra första köp. Det finns i nuläget 636 anslutna butiker. Varav de största webbshopparna som Ellos, Nelly, Zalando, Boozt etc. redan är anslutna.

Jag försöker alltid använda mig av Refunder & har hittills fått 1.060 kronor i återbäring, alltså direkt tillbaka på mitt konto. Så många bäckar små :).

Kommentera

