Outfits

Off shoulder


Dagens outfit består av denna söta topp från ASOS. Nu ska jag bege mig & jobba lite ett par timmar, sen måste jag göra inlämningsuppgiften inför imorgon. Jag är så himla otaggad inför skolan just nu, då jag känner att jag verkligen är helt vilsen på denna linje. Känns som alla har valt rätt utan jag. Ska ta examen (som är så nära nu) men sen ska jag vandra vidare…

Dessutom blir det några veckors ”avbrott” till Oslo i höst. Need that! & uppsatsskrivande om mat & etik med min vapendragare. Tror att jag överlever sista terminen ändå :).

Kommentera

