Hemma hos mig

Gottefredag

DSC_9424DSC_9428DSC_9453DSC_9492DSC_9517

19.31 & allt detta ligger nästintill redan i min mage, chipsen äter jag alltid upp på fem röda, haha. Jag blir sååå beroende av dem. Dessa, ost & kex &  popcorn poppade i kokosfett är mina absoluta ”favoritsnacks”.

Jag är redan tokigt trött, jobbar hela helgen så funderar på att hoppa i säng tidigt ikväll. Känner jag mig själv rätt går jag nog ändå inte & lägger mig förrän 03 haha. Måste försöka bryta mig ovanor :).

Kommentera

