Personligt

Mat är bättre än sex



Jag har kommit fram till att mat är bättre än sex, kläder är bättre än sex, solen är bättre än sex. Tre essentiella ting i mitt liv. Missförstå mig inte, sex är bra, men förstå hur bra ovannämnda ting är då? Hur bra som helst!!!

Det måste verkligen vara något fel på mig, men att fylla skafferiet & kylskåpet med en himla massa mat är typ det bästa jag vet! Jag önskar bara att jag hade ett större skafferi ;)

Ikväll tänkte jag äta en sallad med bönpasta, spenat, körsbärstomater, ruccola, mini mozzarella, svarta bönor, kräftstjärtar & toppa med ett ägg. Avokadon är stenhård annars hade det varit så himla krämigt med det i. Mmm.

Tänkte även festa loss på linschips & chokladdoppade jordgubbar senare ikväll.

Nu vet ni det! :-*

Kommentera

