Outfits

Tärnklänning & skobekymmer






Ett bildregn av min fina tärnklänning. Jag har velat fram och tillbaka om jag verkligen ska ha denna klänning på mig eller om jag kanske kan hitta en ÄNNU finare. Idag kom jag iallafall fram till att jag kör på den här, problemet är bara att jag inte vet vilka klackar jag ska ha till.

Har suttit hela dagen och letat efter ett par silvriga höga stilettklackar, utan resultat. Så ifall någon fashionista där ute har något tips till mig så mottages det varmt :). Ska även sy upp klänningen ett par centimetrar haha, men kan inte lämna in den till skräddaren förrän jag hittat klackskorna :(.

Åh vad jag längtar till sommaren nu. Jag ska på tre examensbjudningar & ett sommarbröllop! Sommarlov, semester, utespelningar, sol, bad, picknickar… åhhh sommaren är meningen med livet!

Kommentera

