Mat & recept · Outfits · Personligt

Jobb, Suits & räkmacka

wp-image-243994300jpg.jpgwp-image-159146835jpg.jpgDSC_9529

Mumsig räkcroissant

DSC_9533DSC_9536
(majonäs+turkisk yoghurt, ägg, sallad, tomat, räkor, dill & citron)

Jag har jobbat hela dagen, har inte hunnit med så mycket annat idag. Eftersom det är en bit att pendla har jag börjat att kolla på ”Suits” nu. Det är ju så himla mysigt att kolla på serier när man åker långt. Jag är typ hundra ljusår efter, men jag är helt fast i den serien redan! Har ni inte heller sett Suits borde ni också börja kolla omedelbart. Alla säsonger finns på Netflix :).

Imorgon tänkte jag även ta med mig en termosmugg med kaffe haha. Så kan jag sitta & fika samtidigt ;). Går ju inte att vakna på ett bättre sätt.

Har även gått & varit sugen på räkmacka hela dagen, så innan jag tog bussen hem svängde jag in på Hemköp & köpte några croissanter, de andra ingredienserna hade jag redan hemma. Det var sååå gott!

 Puss!

Kommentera

