Mode

Shoes speak louder than words

124398 1 / 2 / 34 / 5 / 6

Jag är ju som sagt ute på lite skojakt. Funderar på om nr 1 kanske skulle passa till min tärnklänning? Jag var ju först inne på ett par silvriga klackar, men de jag hitintills har hittat har sett så tacky ut. Så jag kanske bör köra på ett par nude eller ljusrosa istället? :)!

Det har tydligen varit ett himla vårväder ute hela dagen. När jag slutade vid 17.00 fick jag kisa mot solen & kvällarna är redan tokljusa! HUR UNDERBART? Det pirrar i hela min kropp haha, fy vad jag älskar sol & värme!

Nu ska jag smälta lite choklad över de croissanter som blev över från gårdagens middag. & sen ska jag slänga mig i soffan & kolla på… Suits!

Kommentera

