Hemma hos mig · Mat & recept

Throwback

DSC_8527DSC_8537

TBT till den här goda frukosten <3! Imorgon bitti när jag vaknar tänker jag baka scones igen, var alldeles för länge sedan nu… så gott!

Idag har jag städat hela långa dagen, bytt kuddar i soffan osv. & imorgon ska jag försöka fånga våren med lite nya ljus från Ester & Erik. Såg att Tre Generationer Inredning nu är återförsäljare. yey! Tänkte köpa gråa, beiga & rosa ljus! Känns så mörkt här hemma så måste smyga in lite vårfärger :).

Vill även börja fixa med uteplatsen, men är så rädd att det ska börja snöa igen. Ni vet aprilväder, det är ju så himla lurigt! Vill ta ut mina fina gråa piedestaler & plantera vårblommor!!!

Kommentera

