Hemma hos mig · Inredning

Ester & Erik

DSC_9703DSC_9569DSC_9579DSC_9678

Jag hade sådan beslutsångest att det tillslut bara blev fyra rosa & tre vita ljus. Ångrar mig lite såhär i efterhand att jag inte vågade ännu MERA färg. Har bara haft gråa E&E ljus tidigare, därför kändes det så tråkigt att köra på samma nyans. Även om vitt kanske blev ännu tråkigare (!). Älskar i alla fall dessa ljus, så fina att man knappt vågar tända dem.

Alla min inneväxter har dessutom dött, så jag måste ta mig till Blomsterlandet eller Plantagen en sväng inom kort. Behöver ju ändå vårblommor till uteplatsen så ;). Pappa körde över lite täckbark till mig idag också, så jag ska börja utefixa imorgon i rabatterna tänkte jag. Hoppas på att det är lika fint vårväder då :).

Kommentera

