Personligt

10 facts about me

DSC_3187

  1. Jag har ett ärr vid ögonlocket. Då jag ramlade ned från en bokhylla på dagis & fick sy ett x antal stygn.
  2. Jag har en av dem sällsyntaste blodgrupperna, drygt 6% i världen. Vid olyckor kan jag ge blod till samtliga blodgrupper, men enbart ta emot blod från min egen blodgrupp.
  3. Är vänsterhänt.
  4. På mackor äter jag enbart smör eller Bregott (ej margarin såsom Becel, Lätta o.s.v. i sådana fall skippar jag).
  5. Går aldrig på A-brunnar.
  6. Cancer är min största skräck.
  7. Jag gör ALLTID skolarbete i sista minuten. Vet inte om det är för att jag är ointresserad eller för att jag innerst inne kanske har en släng av adhd :). Kan aldrig koncentrera mig & gör därför alltid hundra andra saker.
  8. Har aldrig (*ta i trä*) fått göra en omtenta eller fått komplettera en hemtenta.
  9. Jag är den lataste människan på jorden & har ALDRIG i mitt vuxna liv tränat… Förutom när jag var liten & gick på allt möjligt: gymnastik, studsmatta, fotboll, street/jazzdans, karate & badminton.
  10. Det finns nästan ingenting som gör mig lyckligare än när solen skiner. Känns som allt man bär på blir tio kilo lättare.

På grund av punkt 9 så tänkte jag komma igång & röra på mig lite nu. Börjar känna att min ämnesomsättning inte är som den har varit fram tills jag fyllde 25+. Sad but true. Såååå när jag vaknar imorgon bitti tänkte jag börja min dag med världens mysigaste långpromenix!

Kommentera

