Högtider - Påsk · Inredning

Ännu mera påsk

gren2_presseroyalmediawebmediaweb2

Påtal om påskpynt, är inte dessa ägg oerhört söta? De kommer från Royal Copenhagen.

Sitter i skrivandes stund & väntar på pappa, vi ska åka & köpa mer täckbark. Jag behöver nämligen 240 l till haha. Dock blir det superbra! Önskar att jag hade tagit en före bild. Jag var nämligen ute & rensade ogräs i 2,5 timmar. Jag förstår verkligen inte varför jag inte har hällt i täckbark i rabatterna tidigare, blir ett mycket ”renare” intryck än bara jord.

Funderar på om jag hinner steka några quesadillas med hummus, spenat & fetaost innan jag ska bege mig iväg… Nope, det hann jag visst inte! :D

Kommentera

