Hemma hos mig · Mat & recept

“Is the spring coming?” he said. ”What is it like?”… ”It is the sun shining on the rain and the rain falling on the sunshine…”

DSC_9743DSC_9761DSC_9754

Ett stycke brunch. Nu ska jag ut och påta lite i rabatten. Känns som jag har lite av ett påsklov just nu, då min hemtenta inte ska in förrän den 13:e april. & som jag är, är det ju såklart alldeles för tidigt att börja med den idag. Finns ju en dag imorgon också ;), för då har jag exakt en vecka på mig & det känns ju precis lagom :)!

Kommentera

