Inspiration

“Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal.” ― Pamela Vaull Starr

pintKälla: Pinterest

ÅHHH att Prison Break hade premiär idag gjorde hela min kväll. Jag stod och klippte (ja, jag klipper fortfarande ibland…). Känner mig lite ringrostig när jag klipper herrfrisyrer dock, i alla fall när jag ska fixa till polisongerna (!) sååå svårt. Men det var typ 11-12 år sedan jag gick ur gymnasiet, så jag skyller på det… vilket sidospår :)

Helt plötsligt såg vi hur som helst att Prison Break skulle börja & jag bokstavligen skrek av iver! Klippte snabbt till det sista & slängde mig i soffan & fy vilket bra premiäravsnitt. Sedan att alla ser PRECIS likadana ut & inte har förändrats på 10 år är ju helt galet. Jag var så himla rädd för att alla kanske hade åldrats så mycket att de skulle vara helt oigenkännbara, eller ännu värre att inte samma skådespelare var med i denna säsong. Att det helt enkelt skulle kännas mysko att kika på det… Det var oväntat nog exakt tvärtom, det kändes ju preciiiis som innan. Åååh så mysigt! Nostalgi så det skriker om det, mitt seriehjärta bara njuter.

Nu ska jag googla lite klänningar… igen.. haha. Vid ena examensceremonin som jag ska på i sommar är klädkoden kavaj. Tror det räknas som typ klänning men inte nödvändigtvis långklänning för kvinnorna då? Har eventuellt en jag kanske skulle kunna tänka mig passar, men tänker mig att klänningar är något som man inte kan ha för många av ;).

Kommentera

