Hemnetgodis

Fifty Shades of Grey

la1la2la3la4la5la6la7la8la9la10la11Via Lagerlings

Detta är en lägenhet från februari som cirkulerade runt på Hemnet då. Kände bara att jag var tvungen att spara ned den här i mitt arkiv. Den ger så mycket inspiration.

Det här är anledningen till varför jag älskar grått! Jag har dessutom inte bytt ut mina gråa gardiner ännu (som jag skrev igår att jag skulle göra idag). Jag vet inte om jag klarar av att slita mig ifrån dem efter jag suttit & suktat på dessa bilder haha :). Men jag behöver göra någon form av förändring i min lägenhet känner jag…

Kommentera

