Uterum

Chhatwal & Jonsson goes Outdoor

CHJ_SS17_07_VerticalchatwaalKälla: Chhatwal & Jonsson

Åh vilken nyhet! Chhatwal & Jonsson har precis släppt kuddar som är anpassade för utomhusbruk. Kuddarna har en vattenavstötande beläggning så de klarar lättare regnskurar.

Jag har ju massvis med kuddar från C&J till min soffa inomhus & blev såklart kär i dessa… Just nu har även Sleepo 20% på alla kuddar. Så det är läge att skynda fynda :). Kuddarna ovan kostar 495 kr men med rabatten blir summan 396 kr.

Mitt dilemma är just nu bara vilken färg jag ska ha på kuddarna. Jag har ju mestadels grått & vitt på min uteplats men då mina stolsdynor är blåa, lutar det mot de blåa kuddarna :).

Chhatwal & Jonsson kommer även släppa utomhusmattor nu till vår/sommaren, men jag har inte kommit över några pressbilder eller priser på dessa. Eventuellt mattan på denna pressbild kanske? Dessa är jag hur som helst också väääldigt sugen på.

Kommentera

