Högtider - Påsk · Inredning

Georg Jensen

Ett utav mina favoritmärken har länge varit Georg Jensen. Dessa påskägg i silver nedan känner jag att jag bara MÅSTE införskaffa mig. De är klassiska, dvs. håller jämt & är oerhört vackra att se på! Jag äter ju inte godis, förutom choklad. Jag skulle därför fylla ägget med en massa goda chokladpraliner ;)!

Litet ägg 549 kr, stort ägg 779 kr.a-bit-of-easter-vaermeljusstakar-e1491815338693.png
Ljusstakar Ord. 429 kr, Nu 185 kr.

A-BIT-OF-EASTER-Prydnadssak-stor

Prydnadssak stor”  Ord. 119 kr, Nu 59.50 kr.

DAISY-easter-egg-2-pieces-small-gold-plated

Vackra påskägg att ha i påskriset. Ord. 2-pack 299 kr, Nu 199.50 kr.

Att handla påsksaker & julsaker direkt efter högtiderna är hur smart som helst, det är då det är fyndläge. Jag blev lite kär i den hjärtformade skålen ”Legacy Bonbonniere”, den är också tänkt som en konfektskål för godis & choklad, men kan stå framme jämt & är inte högtidsbunden :).

Kommentera

