Inredning

Sammetskärlek

71AP28U33I_89018137_front01APN8L3N9_89064660_front

Imorgon tänkte jag ta en morgonpromenad till Åhléns när jag vaknar ;) & känna på dessa två sammetskuddfodral. Tror att de kommer matcha de allra flesta kuddar som jag redan har.

& så måste jag köpa fyra gråa ljus från ”Ester & Erik”. Har kommit på att grått är flott ;). Vitt & grått är verkligen de enda färgerna som jag aldrig ledsnar på. Jag får alltid harmoni & ro med den färgskalan, tänk hur färger kan påverka en!

3 thoughts on “Sammetskärlek

    1. Åh jag gillar också rosa, spec. nu till våren & sommaren. Det är så fräscht! men jag har det på så få ställen att så fort jag sätter ljusrosa ljus på bordet eller rosa kuddar i soffan så ser det så himla felplacerat ut :(. Har för mig att accentfärgen ska förekomma på minst tre ställen, så jag har väl helt enkelt för lite rosa ;)

      1. Så har jag också för mig att man ska ha så kanske det! Jag vet att jag testade med en koppar skål i ett rum och det såg helt fel ut men så köpte jag två till kopparfärgade saker och nu ser det såå fint ut!!

Kommentera

