Inredning

Söderhamn

soderhamn-sits-sektion-vit__0405914_PE583255_S4Living-room_above_7602d5bb5d02e30dbcf2bf558b18b369f9b1012bf19144eb16f30fdb26ac4a70ba9Här ovan med utbytbara ben, precis som jag vill ha det :)1338bb28210814c6d750b7c5c75cdc20Eldaregatan 2A 1 / 2345 / 6

Jag har alltid haft en liten förälskelse i IKEAS soffa Söderhamn. Den är ljus & fräsch, smälter in & dessutom väldigt prisvänlig!

Se bara hur fin den är i samtliga hem ovan. Jag skulle dock ha bytt ut benen precis som på bild fyra. Soffben hittar man hos prettypegs. Soffan på bild fyra har dessa ben.

1764-large_default-side.jpg

2 thoughts on “Söderhamn

  1. Hej! Hittade precis din blogg och blev väldigt glad när jag såg att du, precis som jag har en blogg fylld av härlig inredning och också älskar att inreda! Min blogg är visserligen väldigt ny men jag blev väldigt glad när jag insåg att det fanns andra bloggare som också älskar inredning! Jag har egentligen inget mer att säga, jag blev bara lite glad när jag såg att det fanns någon mer än jag med inredningsintresse! Super fin blogg också! Älskar att du har massor av bilder på varje inlägg!
    //Clara

Kommentera

