Shoppingtips

En sväng på stan

20170411_121020

Titta vilka fina lampfötter (& söta rosa lampskärmar) som är ännu finare när dem lyser! 

Vasen från Bloomingville påminner lite i formen om Svenskt Tenns ”Stubbe” :).

20170411_122929-e1491918978155.jpg

Söta krukor med mässingsfat på Hemköp (Skultuna look-alike), 89 kronor styck.

Det blev inget kuddköp för min del, tyckte att kuddfodralen var alldeles för beiga :(. Hittade ett kritvitt från Ceannis, men jag kommer ändå att leta vidare… Jag köpte däremot de gråa ljusen från Ester & Erik, så nu har jag stearinljus så att jag klarar mig.

Nu ska jag skriva lite på min hemtenta, kan inte vara mer omotiverad än vad jag är just nu… Önskar mig sommarlov & kravfria dagar snabbt :).

Kommentera

