Mode · Shopping

”Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life.”

7480200-1-nude.jpg7480200-2.jpg6296967-26296967-3

Klickade precis hem dessa skor ASOS, de guldiga ovan. De kostade 258.16 kr (med Mecenatrabatt), rätt skapligt pris! Passar dem inte till min tärnklänning kommer jag ha dem på en fest som jag ska på i maj, alternativt på någon av examensbjudningarna i juni. Bara de sitter där dem ska på foten d.v.s. haha.

Tyckte även dessa rosa klackskor i satin med snörning var väldigt söta! Sitter de guldiga bra på min fot kanske jag slår till på de rosa också. Jag skulle matcha dem till en vit klänning :).

Min hemtenta går sådär, jag är verkligen en sista-minutare. Den ska in imorgon kl 23.59 & jag är väl ungefär halvvägs. Meeeen det är ju en hel dag imorgon också!

2 thoughts on “”Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life.”

Kommentera

