Outfits

“And stay, my dear stay… forever, as my quiet song, in my lilac dawn.”


20170420_143501

Blus ASOS / Byxor Gina / Skor Zara / Örhängen Caroline Svedbom

Var hos frissan idag, ville ju göra en massa folieslingor. Typiskt nog måste man boka in 2h då (jag hade bara bokat in 1h) & hon hade så fullt! Så jag nyanserade bara håret lite kallare & ska tillbaka i början av juni igen innan examensceremonierna sätter igång :).

Jag tycker att mitt hår blir guldigt så snabbt efter nyanseringarna så jag fick tips om Maria Nilas färgbomb ”pearl silver”, tänkte därför klicka hem den & se om den kan tillfredsställa mig. Det värsta jag vet är att vara guldblond nämligen. Ett i-landsproblem som heter duga :).

Kommentera

