Inredning

Glasinsats till Liljan

Jag är så himla sugen på att köpa glasinsatser till mina två liljanljusstakar. Har så många ljusstakar & därför tänkte jag att det kunde vara lite kul att förnya & omvandla dessa till vaser. Perfekt till sommarbuketterna :)! Glasinsatserna finns att köpa här.

Jag måste även tipsa er som är studenter att dessa ljusstakar går att köpa för 499 kr genom mecenatappen, jag köpte mina för det dubbla, så detta är ett riiiktigt kap. Passa på att köpa dem till det blivande brudparet, syrran som tar studenten, kompisen som tar examen eller ja varför inte till dig själv ;).

Annars då? Idag har jag legat på innergården på en mysig filt & låtit solstrålarna värma mig hela förmiddagen, sedan har jag flängt runt här & där & köpt mat. Jag älskar att ha kylen & skafferiet fyllt utav en massa härlig mat. Får panik om det ekar tomt.

Jag har så mycket mat nu att jag inte behöver handla på flera månader känns det som haha. Dock gick jag bananas på kyckling. Köpte två paket kycklingklubbor, fyra kilo kycklingfiléer samt ett kilo kycklingfärs. Var även påväg att köpa två paket kycklingbacon men hejdade mig. Äta bör man annars dör man ;).

One thought on “Glasinsats till Liljan

Kommentera

