Outfits

I like being a woman, even in a man’s world. After all, men can’t wear dresses, but we can wear the pants.

20170508_12104220170508_12315220170508_121156.jpgRare London / Caroline Svedbom

Den här blommiga klänningen hittade jag bland mina ”ska slänga påsar” som stod i mitt rum hos pappa. Jag har bara inte hittills orkat åka & slänga alla de kassarna med kläder ännu & tur var väl det. Minns inte ens när jag rensande ut denna. Den kommer i alla fall från Rare London.

Ser ni förresten mitt superstora myggbett på armbågen? Fick fem myggbett när jag låg & solade för några dagar sedan & sommaren är ju inte här på långa vägar! Jag är allergisk, så myggbetten svullnar alltid upp som en femkrona :-O.

Kommentera

