Compact living · Inredning

IKEA dörrspeglar

7e3bff441529534852d90d34fa027319garnes_spegel_55e84e0ee087c3761a9890e8

garnes-dorrspegel__0354150_PE538484_S4

ikeaoctober2015-9

1 / 2

Jag lovade ju att tipsa om lite smarta compact living lösningar. Först ut är dessa dörrspeglar från IKEA. En spegel tar ofta upp väldigt stor plats, speciellt i badrummet eller i sovrummet. Dessa smarta speglar hindrar dock inte till ett köp. Även i den allra minsta 19 kvm lägenheten får en dörrspegel plats!

Speglarna är så otroligt stilrena & snygga att de passar lika bra i den stora villan som i den lilla lägenheten… Alla har behov av smarta lösningar & det har IKEA förstått ;-).

Den långa dörrspegeln kostar 299 kronor & har måtten 155×38 cm. Den kortare spelgen med krokar & plats för förvaring kostar 249 kronor & har måtten 83×38 cm. Hur praktiska som helst! Jag måste bara haffa någon av dessa till min badrumsdörr. Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för vilken variant jag vill ha :-)!

Kommentera

