Inredning

Ny stavmixer

5255_cea39f86d1-572150-3-alfi-juwel5255_d09ebdf24a-572150-3-alfi-juweldetail_2230-800x80044908196_large_597500

1 / 2

Jag behöver köpa en ny stavmixer då min blender gick sönder i början av detta år. Känner nu att jag vill ha en stavmixer istället eftersom den lättare går att plocka undan.

Jag är alltså antingen sugen på en Bamix delux eller en Dualit, någon som vet vilken som är bäst? Prio är att den ska kunna hacka frysta frukter, grönsaker & bär. Röra ihop enkla såser kan nog vilken mixer som helst :).

På tal om någonting helt annat har jag sån himla migrän just nu, solen skiner utanför mitt fönster & jag vill bara dra ned persiennerna & ha det mörk haha. Blir så ljuskänslig när jag har migrän & mår illa! ;(

Kommentera

