Mode

The swimsuit

66_dd8b461588-dgdr316-bs-064_black-white_266_1a63248564-dgdr316-bs-064_black-white_1-big66_8b647132e5-dgdr316-bs-064_black_266_b1b28dfdb8-dgdr316-bs-064_black_4

Hej måndag! Snön öser ned utanför mitt fönster & våran projektträff har blivit inställd. Ett bildregn på en baddräkt har därför aldrig känts mer passande haha ;). Men visst är den fin? Jag hittade den alldeles nyss!

Jag har ju blivit helt galen i baddräkter, kanske för att jag älskar bodys! Att varva bikinin med en baddräkt i sommar ska jag garanterat göra. & denna underbara skapelse känns som en vinnande kandidat! Jag skulle dock bära den utan axelbanden då jag gillar bandeau <3

(Nu slutade det att snöa, så jag kanske kan ta mig ut på en liten promenix)

Kommentera

