Mode

Vacay

Bikinis

bikinis

1 / 2 / 3 / 4

Baddräkter

baddräkter

1 / 2 / 3 / 4

Hattar

collage

1 / 2

Strandklänning

7962373-1-lilac

/ 1 /

Reseaccessoarer

rese

1 / 2

Badleksaker

funfun

1 / 2

Blir man inte sugen på att resa när man ser alla dessa saker? Jag är så himla sugen på hattarna & strandklänningen som kan vara det finaste mina ögon någonsin har skådat.

I sommar flyttar min lillebror ”hem” efter att ha bott i Blekinge i hela fem år & pluggat klart till civilingenjör. Min pappa köpte en lägenhet till honom då det var svårt att hitta studentbostäder. Den har nu ökat mer än det tredubbla i värdet!

De har precis gjort en värdering & fotografen ska bokas imorgon. Jag är så sjukt taggad över att se resultatet. Det är så synd att jag bor 60 mil ifrån, annars hade jag garanterat stylat den, det gjorde jag senast när min syster sålde sin lägenhet, som för övrigt fick säljrekord i området ;).

Beslutet som iallafall togs i konsensus haha, är att pappa ska skicka iväg oss syskon på en valfri resa i sommar, hur mysigt? Vet ni vad det innebär? Att jag har råd att resa MASSOR i sommar. Eller ja, ett resmål till utöver detta vill jag i alla fall försöka komma iväg på under min sommarsemester. Jag älskar att resa. Lika mycket som mat, inredning & kläder. Extremt mycket med andra ord <3.

Nu sitter jag & kollar på Eurovision (semifinalen) & mumsar i mig en nyttig blåbärsmuffins. Tänkte posta ett recept på den inom kort :).

Kommentera

