Hemma hos mig · Mat & recept

Breakfast

DSC_0344DSC_0360DSC_0369
Acai bowl & glutenfria ugnsrostade morotsmackor 

Godmorgon! Åhhh alltså mina bästa köksprylar är verkligen min Moccamaster & min stavmixer Bamix deluxe!!! Igår gjorde jag havremjöl i ”hackburken” som man får med. Alla redskap som kommer med (utbytbara knivar/vispar etc.) använder man verkligen! Jag använde alla fyra igår när jag bakade. Den är snabb, har en kraftig motor & vispar allting jätteslätt. Jag insåg igår att det finns fler användningsområden med en stavmixer än en stor blender.

Nu låter det nästan som att jag är sponsrad haha. Är du ute efter en stavmixer köp denna! Typ perfektaste bröllopsgåvan eller examenspresenten. Jag hade iallafall hoppat upp i luften, precis som jag faktiskt gjorde när jag fick denna ;).

Idag gjorde jag Acai bowl med hjälp av den! Den här stavmixern klarar alldeles ypperligt att hacka frysta bär & frukter. SÅ NÖJD!

Kommentera

