Personligt

Ibland händer det…

Skärmavbild 2017-05-15 kl. 14.10.09

Idag vann jag en Tiger Of Sweden kostym till min bror till ett värde av 4499 kronor. Hur kul? Jag är så himla glad! Jag hade egentligen önskat att jag själv var en man… så att jag kunde använda den själv hihi. Så himla snygg ju!

Min bror tar examen från civilingenjörsprogrammet & ska på en himla massa galej i sommar. Dessutom kommer han typ enbart jobba i kostymer, så jag känner mig som världens i särklass bästa syster just nu. För hur fint var liksom inte bara själva tanken att jag ville tävla för honom? oavsett om jag vann eller inte :). Dock hade jag verkligen turen med mig denna gång… iihh ska bli så spännande att se den på honom sen på examensdagen <3

Förutom denna glada nyhet har jag & min projektgrupp utfört vårt temaarbete på en förskola idag. Jag känner att det blev som vi tänkt oss, från idé till genomförande… & förskolläraren & alla barnen verkade tycka att det var hur roligt som helst :).

Nu ska jag iväg & shoppa en klänning som jag ska ha på mig på lördag!

Kommentera

