Hemnetgodis

En husdröm

1026458791114312

Åh är den inte mysig den här tiorummaren i Saltsjöbaden? Så mycket värme! Favoritrummet är helt klart hallen (bild nr 1), älskar allt med den lilla hallen! Även tapeten i badrummet är ju hur vacker som helst. Den gör verkligen hela badrummet.

Jag har länge varit sugen på att köpa rosettkrokarna från Svenskt Tenn, men inte riktigt vetat var jag vill ha dem, funderar på att hänga en vid spisen så att jag kan ha kökshandduken på den. Skulle det kunna vara något? Blev hur som helst toksugen på att haffa mig en nu när jag såg bilden ovan :).

Du hittar bostadsannonsen här.

Kommentera

